Bli scout i Mäster Olof Råcksta scoutkår!

I Scouterna hittar du både utmaningar och nya kompisar, oavsett var du bor eller hur du gammal du är. Här kan du uppleva äventyr i naturen, upptäcka nya sätt att lösa problem eller bara ha kul tillsammans medan vi utforskar världen. Och du är självklart med och bestämmer vad vi ska hitta på. Vi har verksamhet i Råcksta i västra Stockholm samt inne i Gamla stan och Blecktornsparken på söder.

Anmälan

För att gå med i vår scoutkår kan du göra en intresseanmälan som skickas direkt till vårt medlemsregister. Fyll i uppgifterna nedan så hör vi av oss till dig inom kort. Fält som är markerade med * är obligatoriska.”

Vi behöver alltid hjälp på möten eftersom alla våra ledare är ideella. Kan du förälder hjälpa till som ledare så får ditt barn förtur. Kom gärna på ett prova-på möte så får du mer information!